attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 29. března 2018

BULLET JOURNAL | Předpříprava v BuJo se vyplatí + tipy na FREE zdroje


V mém minulém plánovacím článku tady jsem slíbila odtajnění mého bullet journalu. Od ledna uplynulo spoustu vody a já za tu dobu testovala funkčnost celého systému a toho, jaké rozložení a styl zápisu mi vyhovuje. Tak pojďte nakouknout, jak to u mě v mé malé přenosné plánovací kanceláři vypadá.

Tak to je on, mého srdce šampión! Obyčejnej růžovej čtverečkovanej zápisník z Lidlu za padíka. Tečkovanej neměli,to je jasný. A nechtěla jsem za něj moc utrácet, kdyby mě to náhodou nechytlo. Náhoda se nekonala, chytlo mě to!

A tak jsem začala. Nevěděla jsem moc jak, sjížděla jsem videa na Youtube a přemýšlela, co všechno tam budu psát. Pak jsem narazila na pětidenní emailový kurz od Christiny 77 star a jela podle něj. Pokud umíte anglicky a chcete začít s bullet journalingem, směle do toho! Christina poskytuje spoustu příkladů a vychytávek. Je skvělá! Jo, a je to zdarma.

Úvodní strana, nesmí chybět klíč a taky nějaký ten citát!

Titulka. Důdlovací. Kdybych se nudila na schůzkách a tak… Zatím se o moc nerozrostla.
A pak následuje pár stránek, kdy jsem si určovala cíle, rutiny, motto a slovo roku a taky můj happy list. Nezabralo to zrovna málo času, ale je to perfektní na utřídění myšlenek a stanovení si toho nejdůležitějšího na další rok. Musím říct, že zatím mi to funguje skvěle a jedu jak namydlený blesk! Stránky jsem tvořila podle návodu od Kimberly ze Sublime Reflection. Je to pětitýdenní emailový kurz (já vím, dlouhá doba), ale stojí za to! Spouští ho vždy před koncem roku, teď je zavřený. Ale pokud nechcete čekat, tak mrkněte na její workbook zdarma.


Po pečlivé předpřípravě následuje klasicky index, roční přehled, braindump, wish a gift list (skvělá věc, když nevím, co komu dát, tak tam kouknu, koupím, odškrtnu a je to!), a pak rutinní věci a stránka s úklidem. Od doby, co jsem s dcerkou doma, to bez tohohle seznamu nejde! Vše píšu černou propiskou a k obarvení používám buď metalické fixy nebo vodové barvy. Fakt to nepropíjí, papír je poměrně kvalitní! Jo a sem tam jsem si lípla i nějakou tu samolepku. Bez těch by to nešlo, že jo.



A na další stránce už začíná měsíční přehled a za ním následují týdenní přehledy. Ale ty vám ukážu zase příště, pořád totiž testuju to mé ideální rozložení. Děláte si taky předpřípravu nebo jedete z fleku?

PS: Jak už jsem se zmiňovala tady, ušila jsem panu diáři pěkný nový kabátek. Co říkáte, sluší mu?