attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 8. února 2018

SCRAPBOOKING | Lednový mix, nová frizúra a stracciatella

Co mají tyhle tři věci společného? Zdánlivě nic a přece všechno! V minulém článku jsem vám ukázala můj nový systém v Project Life albu. A dneska si na blogu Váš kreativní svět můžete přečíst pokračování! Dozvíte se třeba, co jsem musela zakamuflovat, kde jsem použila balicí papír nebo že je možné mixovat různé kolekce a různé velikosti kartiček na jedné stránce dohromady! Co se ale do článku nevešlo?

Zákulisní šuškání přeci! A o čem? Třeba o tom, jak se mi s materiály pracovalo. Bylo to príma! Barča má kolekce laděné převážně do jemných pastelových barev s jemnými vzory, což mám moc ráda. A díky tomu se jednotlivé materiály z různých kolekcí skvěle kombinují a míchají a mixují dohromady. A to jsem si moc užila, protože to je (očividně asi) můj styl. A taky se mi líbí ty abecedy. Je tam extra porce písmenek a hlavně číslic na data! Jediné, co mi tam chybí, je písmenko Ť, abych mohla psát taťka a ťuťu ňuňu :-D Ale zrovna tohle se dá obejít, že…

A úplně nejvíc se mi líbí tahle stránka se skvrnami. Podle mého muže je to dalmatin. Ale já jsem celou dobu, co jsem ze čtvrtky tvořila, myslela na stracciatellu… No, dala bych si :-D Co v tom vidíte vy?

A taky tam můžete vidět tuhle kartičku s fotkou… To se takhle jednou ráno probudíte a řeknete si: "Dneska si ostříhám konečně už ty vlasy." Protože vás hrozně štvou, všude lezou, padaj, dítko vám za ně občas škube, a cop a culík už vás neba. A tak vezmete po snídani nůžky a šmik. A máte hned o 35 cm delší rozum. Dcerka ten můj "rozum" drží na fotce v ruce... 
A co s nimi? Půjdou na dobrou věc - na projekt Daruj vlasy. Pokud přemýšlíte o radikálnějším zkrácení účesu na jaro, tak můžete spojit potřebné s užitečným.

A zamilovala jsem se do krasopisných nápisů na stránkách. Po dobrém ránu jsem si nakrasopsala "Je ti teplo, devče?"

No, uznejte sami, to se k té fotce přesně hodilo. A čím to píšu? Mám začátečnickou sadu od Tombow a je skvělá. Jelikož jsem v začátcích a do barevných nápisů se zatím pouštět nechci, tak je to ideální. A koupila jsem ji tady.


A jaký byl váš leden? Bláznivě pomíchaný?