attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 22. února 2018

RECYKLACE | Jak zabalit dárek rustikálně a ekologicky

Jak balíte dárky? Že do balicího papíru? A kupujete pokaždé nový nebo si občas schováte ten, co jste v něm dárek dostali a pak recyklujete? Já si takto schovávám dárkové tašky, ty umí kolovat docela dlouho. Už se mi stalo, že se mi i vrátila zpět :-D Dneska vám ukážu balení dárku do zbytků papíru, ale ne toho balicího. Cože? A jakéhože?

Co si budem povídat, scrapbooking zrovna není ekologické hobby. A když k tomu ještě připočteme ty obalové materiály, ve kterých nám chodí zásilky… No u mě padl určitě už malý les. No a v těch zásilkách občas chodí nějaké ty výplňové papíry. Že je vyhazujete? Chyba! V krabicích od Papero Amo chodí takové pěkné hnědé recyklované a trochu zmuchlané papíry. A právě takové jsou skvělé na rustikální balení.



Takže si vezmeme ten náš dáreček a zabalíme ho. Každý na to už asi máme svůj osvědčený postup. Pokud nemáte, tak se můžete inspirovat u designerky Shiho na jejím kanále Paper Guru. Mimojiné, papír jsem přelepila dekorační páskou starou 15-20 let. Jo, mám ji ještě ze základky a šetřila jsem si ji… no na později. Taky si něco shováváte na potom, až se z toho stane věc, které se nakonec chcete zbavit? Můj letošní cíl je, že ji vylepím! Jako fakt, ještě lepí! 

A jdeme dekorovat. Použila jsem nedokonalé zbytky výřezů větviček, které jsem anylinkami (ano, jsou taky ze základky a ano, ještě mám všechny barvičky!) nabarvila nazeleno. Na odstřižek papíru jsem si narazítkovala dárek a vybarvila pastelkami (opět základková relikvie…). A to vše jsem naaranžovala a nalepila na proužek látky - odstřižek pevného okraje látky, který do šití nepatří a skončil by v koši. Konce pruhu látky jsem slepila a nasunula na zabalený dárek.




Jak staré relikvie máte ve svém tvořivém koutku vy? A jak se jich zbavujete?