attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 1. února 2018

PROJECT LIFE | Mé PL v novém roce 2018


Celý loňský rok jsem vedla naše Project Life album po měsících, událostech a tématech. Fotili jsme totiž spíš nárazově, někdy víc, někdy míň. V průběhu roku se z toho stal ale návyk a vychytala jsem co a jak fotit nebo naopak nefotit. S novým rokem ale přišel čas na změnu, a to řazení po týdnech a událostech. A jak se mi to zatím daří?

V roce 2017 jsem fotky zpracovávala naráz vždy na začátku dalšího měsíce. A pak měsíc zase nic. Bylo to namáhavé, zdlouhavé a tahle předpřípravná část mě docela vytáčela a vyčerpávala. Pak přišel prosinec a s ním mé Project life jako DD (nakoukněte tady a sem) a já zjistila, jak moc mě ta aktuálnost baví. Fotky jsem totiž zpracovávala po týdnech. Každý týden jsem si udělala kousek a měla jsem z toho velkou radost. Stránku jsem si vystavila a za týden vyměnila za novou. Navíc už jsem pomalu přestala mít potřebu fotit a dávat do alba tematické stránky, na kterých je dcerka 10x stejně, ale s jiným výrazem nebo ji fotit u každého jídla, s každou hračkou a při každém odpoledním spánku. Ano, dcerka je prvorozená, tak bude mít zdokumentované "každé prdnutí" :-D

Leden 2018 je tedy prvním měsícem nového systému. Jelikož se žádná velká událost nekonala, zpracovala jsem stránky po týdnech. Zatím mám hotové první tři týdny a protože byl nový rok, tak nesmí chybět úvodní stránka. A tady to je.

Moje úvodní stránka měla být původně černo-bílá se zlatými akcenty. Chtěla jsem se inspirovat u Charlotty ze Scrapylife. No, tak tohle opravdu nevyšlo. Dcerky čepice zamíchala barvami a já sáhla po papírech z kolekce Glitter Girl od American Crafts a ozdobách z lednového Page kitu Papero Amo. Čísla 2, 0 a 8 jsou vyřezaná na plotru a pozadí u dvojky a osmičky je narazítkované.

A jelikož první týden navazoval na úvodní stránku, která hýří barvami, chtělo to taky něco výraznějšího. Z loňského květno-červnového My life kitu Papero Amo mi zbylo spoustu žlutých kartiček. Ano, přesně tak, v létě se mi prostě nehodily, ale teď v lednu? Fantazie! A stránka krásně svítí!

A protože jsem se už loni zamilovala do kaktusů a sukulentů, tak jsem musela další stránku "okaktusit". S černobílými kartičkami z kolekce Tahle chvíle od Papero Amo nadělaly velkou parádu. A samozřejmě nesmí chybět epoxy ozdoby.


Týden tři  a stále mám dostatek kaktusů. Dcerka miluje růžovou barvu a tu tyrkysovou čepičku, a tak to pořád nosí. Na fotce vedle sněhuláka vypadá jako takový malý kaktusek na sněhu. A že má na sobě přímo barvy kaktusové čtvrtky z kolekce Good Vibes od Crate Paper? …Náhoda?
 
Týden tři jsem záměrně rozdělila na kapsovou "polostránku" a k tomu jsem si udělala jeden velký layout. Tady je ta "polostránka" z druhé strany. Já vím, že jsem říkala, že už nefotím každý dcerčin výraz… ale uznejte samy, tady si to to zdokumentování žádalo. A ještě lamu k tomu a trochu krasopísma.

A velké kaktusovo-lamí finále na konec. Týden tři zakončuje příběh jednoho rána, jednoho koně a ospalého čištění zubů. Trvalo mi sice dva dny, než jsem tu stránku dala dohromady, protože napasovat na velkou stránku pět fotek různého formátu je fuška, ale výsledek myslím stojí za to.
A jak jste se s novým rokem popraly vy? Po staru nebo po novu?