attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 11. ledna 2018

PROJECT LIFE | December Daily jako Project Life - část II.


A je tady druhá část mého December Daily jako Project Life. Kdo nečetl první část, tak nakoukněte tady. Prosinec je pro mě hodně náročný měsíc. Jednak je konec roku a já bilancuju, jaký ten rok vlastně byl, a pak ty Vánoce, dárky, výzdoba… no moc to nedávám. Jsem sice nejdřív nadšená, ale v půli snažení mi dochází dech, a tak jsem nakonec ráda, že už je to za mnou. Letos to nebylo výjimkou. I když jsem si myslela, jak nejsem připravená, tak jsem opět nestíhala zabalit dárky, dotáhnout výzdobu do konce a připravit naší holčičce to nejkrásnější nezapomenutelné překvapení…to už bylo nad mé síly. A tak to bylo takové obyčejné. Letos na to půjdu jinak, mám totiž plán! Jsem na sebe zvědavá, jestli ho dodržím. Za rok si povíme! :-D


Project Life stránky jsem celý rok 2017 zpracovávala vždy po měsíci - na začátku nového měsíce jsem se na to vrhla a dala dohromady celý předchozí měsíc. A pak měsíc nic. Prosinec jsem naopak dělala s týdenním odstupem, takže všechny události byly ještě hodně aktuální a v živé paměti. Musím říct, že mě to hodně bavilo, a od nového roku to chci zavést podobně. Tak uvidíme.

Na fotkách jsem dokumentovala všechno možné, chtěla jsem zachytit hlavně vánoční atmosféru, i když bez toho sněhu a s naší minimalistickou vánoční výzdobou to zas tak moc nešlo. Ale vybrané kolekce kartiček a papírů to hodně zachránily. Tak tady to je.

A začínáme koláží na jeden a půl kartičky. Nemohla jsem si vybrat a chtěla jsem to pojmout jako reportáž vánoční besídky. Pět dní před Vánoci konečně nasněžilo! Hurá, i ty kartičky se zasněženou krajinou se dostanou ke slovu! Ale o tři dny později to roztálo… no, co se dá dělat. Jdeme dál.

Stihli jsme si zasáňkovat, a pak jsme všichni tři onemocněli…a tak je zbytek prosincových fotek focený převážně uvnitř. Díky tomu mám zdokumentované všemožné hry, kterými jsme se zabavovali. A taky je tam náš mini stromeček… takové košťátko. Kvůli našemu zvědavému robátku musel na stůl, a protože svíčky neunesl, udělali jsme z nich girlandu u stropu. A vypadalo to fakt dobře!

A je tady Štědrý den. Ten musel na velkou stránku. A zase koláž, to bylo jasný, že nevyberu jen jednu fotku! A k tomu papír s lampionky z kolekce December Days od Pinkfresh Studio. Ale jelikož December Daily čísla od Wycinanky jsou jen do 25., tak jsem pomalu přešla na jiné - výseky a různé druhy abeced od Papero Amo. Těch mám slušnou zásobu. Co se kompozice týče, tak jsem se inspirovala listopadovým Hurásketchem.


Další stránka je tím pádem taky velký layout a dokumentuje hned tři dny. Využila jsem zbytek lampionkového papíru a obrátila kompozici prosincového Hurásketche.


A je tady poslední stránka ve čtyřech čtvercových kapsách. Konec roku se povedl hodně tmavý, a tak jsem zvolila malé formáty fotek. 28. a 30. jsem dala na kříž a ladila došeda - 28. podkladovým papírem a 30. černobílými fotkami, na kterých jsem nechala vyniknout jen červené šaty oslavenkyně, se kterými jsem ladila i zbytek stránky. Opět jsem volila koláž, nějak mě to chytlo! A místo fotky uprostřed jsem dala popisek. 29. a 31. jsou také na kříž a mají stejný podklad, na kterém hezky vyniknout ty tmavotmavé fotky. A trochu těch zlatých hvězd navrch a je hotovo!

A jak jste s prosincem zatočili vy? Nebo si ho necháte raději odležet napřesrok?