attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 4. ledna 2018

PROJECT LIFE | December Daily jako Project Life - část I.

Myšlenka December Daily*** neboli adventního alba mě nadmíru nadchla, a tak jsem ji chtěla stůj co stůj  zhmotnit. Jenže! Na minialbum nebyl čas a nechtělo se mi do velkého hlavního alba dělat znovu to samé, i když ve zkrácené verzi. A když už jsem každý den v prosinci měla fotit, tak jsem to profotila až do konce! A tak vzniklo December Daily v Project Life stylu v klasickém 30´kovém albu. A jak teda ten můj hybrid dopadl?

Chtěla jsem tvořit jak layouty, tak PL stránky. Pro PL stránky jsem si vybrala dvoje rozložení kapes - design C a design E. Design C moc nepoužívám, a tak jsem ho chtěla trochu spotřebovat a design E je poslední dobou spolu s designem A můj favorit. Na jednu stránku jsem kromě layoutů chtěla zdokumentovat čtyři prosincové dny. Celkem mi to vyšlo na tři layouty a sedm PL stránek. A tady je prvních pět kousků.

Nejdřív jsem si myslela, že na PL stránky použiju jen listopadovo-prosincový My Life Kit od Papero Amo, ale když mi domů přišel prosincový Page kit s papíry z překrásné kolekce December Days od Pinkfresh Studio, tak jsem měla jasno, že bez té to rozhodně nepůjde. A vytáhla jsem i zbytky z loňské kolekce Oh joy, kouzelné starší sestřičky December Days.

První stránka je úvodní a layout jsem pojmenovala "Budou Vánoce!" Anglické nápisy v albu moc nemusím a na stránce už je mega nápis JOY, takže to úplně stačilo. Advent jsem použít nemohla, protože tím to neskončilo, a něco ve stylu náš prosinec mi přišlo fádní. A fotka ve vánoční kouli? To byl můj must have těchto Vánoc :-D

Na první PL stránce to tedy začíná.  Jeden den = jedna až dvě fotky. Jo, občas jsem si prostě nemohla vybrat. A nějaký text nebo heslo k tomu. Hlavním spojovacím prvkem i na dalších stránkách jsou pak December Daily čísla od Wycinanky (koupila jsem u Papergarden). Na této první stránce jsem zopakovala vánoční koule, přidala jsem tam i vellum a ponožky taky nesměly chybět!


Na další stránce s Mikulášem jsem použila i materiál z listopadového Page kitu s papíry z geniální kolekce Escape the Ordinary od Pinkfresh Studio. A červené flitry tam prostě nesměly chybět.
Na třetí PL stránku jsem propašovala vyšívané stromečky od holek z Papero Amo. Daly mi hodně zabrat, ale mají tam zaslouženě své čestné místo. A je tam taky moje nová washi páska.

A čtvrtá PL stránka je spíš taková podzimní. Prostě ty dny bylo takové počasí a nálada… Já to tak hodně mám, že materiál ladím nejen s fotkami, ale i s náladou a s tím, jak jsem se cítila, když jsem to fotila. Někdy je to spíš podvědomé a pak na tu stránku překvapeně koukám. Ať žije arteterapie!

A příště bude i zbytek, ten bude víc zimní a vánoční. A uvidíte i náš minimalistický vánoční stromeček!


***Pro ty, co neví, tak December Daily je minialbum, kde si zdokumentujete ten nejkouzelnější čas v roce, a vymyslela ho Ali Edwards. Každý den jedna fotka a jeden příběh. Ali má i další zajímavé projekty, které stojí za to vyzkoušet. Jsou to třeba Day in the Life,  Week in the Life™ nebo One little Word™.