attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

neděle 12. listopadu 2017

CARDMAKING KIT | Kity Papergarden


papírové kytičky
Jsem velkou milovnicí tvořivých kitů(víc o tom tady) a vášnivou odběratelkou a velkou fanynkou kitů od Paperoamo, to je na mé tvorbě znát. Už nějakou dobu jsem ale pokukovala po krásných něžných kytičkových kitech u Papergarden. A když vyšel Provence kit, vytušila jsem, že je ten správný moment si ho pořídit a pořádně užít!

Papergarden vydává kity (mrkněte tady) jednou měsíčně a kit je pokaždé jiný. Některý je na Project Life, jiný se hodí více na stránky, ale nejčastěji jsou to kity přáníčkové. Vždy obahují designové čtvrtky nebo PL kartičky a chipboardy a u většiny z nich najdete také kytičky, stužky, perličky nebo kovové ozdoby. Prostě samé krásné věci.
Provence kit Papergarden, zdroj obrázku tady.

A jak se z té levandulové krásy tvořilo? Jedna báseň! Levanduli miluju a zeleno-fialovo-bílá kombinace je moc příjemná. Na Provence kitu se mi líbila jeho variabilita - nekonečné množství kombinací, použitelnost k různým příležitostem a možnost přizpůsobit materiál svému stylu. Celkem jsem z kitu vytvořila 5 přáníček a ještě mi toho spoustu zbylo. Třeba zelenou čtvrtku s cihlami si schovávám na layout. A jaká přáníčka jsem to vykouzlila?

První přání je zároveň obálkou na peníze a ústředním motivem je právě levandule. A aby peníze nevypadly, přidala jsem dovnitř kapsičku i stužku na zavázání. 

Další přání byl oříšek. Když jsem ho poskládala, říkala jsem si, jak to bude hezký, když tam natisknu pár hvězdiček. Jenže se mi to nepovedlo… Trochu jsem zpanikařila…Co teď? Přece to nevyhodím! Zkusila jsem nepovedené části natrhat, různě přeskládat, doplnit krajku a voilá, mé první trhané přání bylo na světě! 
Třetí přání má podobnou kompozici jako to předešlé, jen je ve stylu mix media. Taky moje poprvé. Chtěla jsem tam dostat více meruňkové až rezavé barvy, aby mi to ladilo se středy kytiček. Takže jsem bázi přetřela trochou bílé akrylové barvy a pak už jen experimentovala s akvarelovými barvami.
mix media
Čtvrté přání je z úplně jiného soudku. Je laděno do světlých krémových a levandulových barev a má prošité detaily.
A to poslední je ze všech asi nejjednodušší, tak trochu ve stylu Clean and Simple, je také prošívané a hlavním motivem je ptáček.
Teď už jen vymyslet, komu je věnuju :) A co vy? Už jste zkoušeli některý z kitů Papergarden? Taky jste si ho zamilovali?